• Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

§1 Prawo odstąpienia od umowy
  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu, bez podania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien przesłać jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretynatury.shop@gmail.com lub w formie pisemnej na adres:
    Jan Górka Karma Food, os. Piastów 19, 31-623 Kraków, Polska.

  3. Klient ma obowiązek odesłać zwracany towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy.

  4. Koszt odesłania produktu ponosi Klient.

  5. Zwrot płatności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego produktu oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  6. Zwrot środków nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

  7. Produkty spożywcze, które zostały otwarte lub w jakikolwiek sposób naruszone, nie podlegają zwrotowi ze względów higienicznych i zdrowotnych (zgodnie z art. 38 ust. 5 Ustawy o prawach konsumenta).


§2 Reklamacje

  1. W przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową, Klient ma prawo złożyć reklamację.

  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: sekretynatury.shop@gmail.com lub w formie pisemnej na adres:
    Jan Górka Karma Food, os. Piastów 19, 31-623 Kraków, Polska.

  3. Reklamacja powinna zawierać:

    • imię i nazwisko Klienta,

    • numer zamówienia,

    • opis wady lub niezgodności produktu,

    • żądanie Klienta (np. wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).

  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.

  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca poinformuje Klienta o sposobie jej realizacji (np. wymiana towaru lub zwrot środków).

  6. Zwrot środków następuje w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inną formę.


§3 Uszkodzenia w transporcie
  1. W przypadku, gdy przesyłka nosi ślady uszkodzenia, zaleca się jej nieodbieranie i sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera.

  2. Jeżeli wada zostanie zauważona po odbiorze przesyłki, należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia dalszego postępowania.


§4 Dodatkowe informacje

  1. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

  2. W przypadku zwrotu, zaleca się dołączenie do paczki kopii dowodu zakupu (paragonu lub faktury) w celu przyspieszenia procesu rozpatrzenia sprawy.